Thursday 30 January 2014

hanya tinggal kenangan

2013 sudah melabuhkan tirai dan kini bermula lah kisah yang akan dilakarkan pada 2014. dan aku akan menduduki sijil pelajaran malayasia :3

Ekceli aku nak cerita pasal kawan. aku ada ramai kawan tapi sahabat cuma ada sorang dua, mungkin. aku rindukan 3op yang dulu terutama intan, mai dengan siti y jarang ada masalah, y always happy, always buat kelakar. but now? hanya tinggal kenangan. semua buat-buat macam tak kenal.

aku bukanlah lupa diri, aku bukan jenis lupa kawan, even aku kelas ke dua aku tak pernah bangga apatah lagi hina korang yang macam korang selalu ckp tu kan k sumpah tak pernah terlintas. aku akui memang berat untuk aku kehilangan ke tiga-tiga dari korang, aku tak tahan bila masa kita bersama korang tak pernah buat macam aku wujud, kalau time rehat korang hanya buat aku macam orang bodoh yang ikut je kemana korang pergi tanpa menghiraukan aku. k dah lama aku makan hati

 HAHAHAHA eyka dah mati dalam hidup korang y sebenarnya. aku cuma manusia biasa, aku tak tahan bila korang asyik buat-buat yang aku nie macam mayat hidup

lagi aku rasa jauh hati dengan korang bila korang kenakan aku pasal minyak tu, korang kawan y rapat dengan aku sepatutnya korang dah faham sangat dengan aku macam mana aku trauma dgn minyak angin tapi tak. korang still nak bagi natang haram tu dekat aku. sampai aku nangis2 lari cari tempat untuk selamatkan diri last2 aku y dapat malu depan semua budak form4. apa yang korang buat masa tu? gelakkan aku. takda sorang y tolong. kawan ke macam nie?

lepas pada tu friendship kita terus renggang. semua tanya kenapa aku buat korang macam nie, semua cakap aku lupa diri, semua cakap 'yelah kau kan cerdik mananya nak bercampur dgn budak low class nie' hahahahahahaha. ramai gila yang busy body pasal friendship kita mana taknya. aku pergi sini kena perli pergi sana kena perli. woii mana nak tahan bila semua pandang serong ke aku

dan yang paling aku sedih sangat bila 'dia' kawan yang paling aku percaya tikam belakang aku. aku still share masalah dengan kau lagi sebab aku percaya kau, aku taknak kita menjauh tapi apa kau buat? aku cerita kat kau pasal budak2 nie then kau pulak pergi sampaikan dekat diorang. shit moment lah. kalau ikutkan hati memang nak sound je tapi aku fikir kau kawan baik aku je. aku cuba slow talk dgn kau. walaupun aku sendiri tak puas hati dgn alasan bodoh kau tu. lepas dari tu seriustalk aku memang tak percaya kan korang lagi.

korang text aku cakap rindu aku bagai, rindu semua telatah aku cara korang cakap macam aku nie je yang bersalah. korang tak fikir ke yang korang lg banyak salah? selalu macam nie, bila ada masalah sikit salahnya semua akuu. kononnya atas kelantangan aku bila bersuara. kononnn ~

semua kenangan kita masa form3 takkan mungkin berulang kembali. sesungguhnya aku dah mati dalam dunia korang. biarlah apa orang nak kata, diorang takkan faham sebab dioarang takda kat tempat akuu. yang diorang reti hanya mengutuk, memerli, mencari salah dan silap aku je. apa yang baik yang elok semua korang, yang jahat yang hina semua aku (cerita 2013)