Friday 8 February 2013

SAHABATt :')


assalamualaikum everybody :)
alangkah malangnya blog nie mendapat tuan seperti aku -..- aku memang pemalas raja segala pemalass untuk mengupdate blog *percayaa lah percaya lah :'3

sahabat antara orang yang terpenting dalam hidup :')


SAHABAT ,
kau menjadi penawar dalam duka ku,
sejenak bersama , pelbagai ragam dan gaya,
begitu juga perangai kita.
saling lengkap melengkapi,
aku bukan lah insan yang terbaik sebagai sahabatmu,
aku juga mungkin bukan teristimewa dalam hidumu.

AKU,
tidak mampu menjadi mereka yang terbaik,
buatmu,
aku lemah untuk itu,
aku hanya mampu menjadi aku,
yang cuba menjadi sahabat setiap waktu,
yang menyumbang bahu tika engkau tersedu,
yang memberi kata-kata semangat tika engkau terjatuh.

TETAPI,
adakalanya aku tersalah kata juga tingkah laku,
sehingga membuatmu terluka,
dengan sikap ku ini,

DAN,
yang pasti aku tahu tentang itu,
kelemahan yang ada padaku,
ampunkan aku duhai sahabat,
sesungguhnya aku amat memerlukanmu,
duhai SAHABAT :')

kawan ada dikala kita memerlukan.

sahabat ada tika suka dan duka :')



aku tidak menginginkan yang lain aku hanya ingin kamu untuk menjadi sahabat sejatiku hingga akhir hayat .
bukan hanya menilai pangkat , kecantikan , kejayaan sabagai sahabat sejati tetapi keikhlasan dan
kejujuran yang aku perlukan untuk menjadi sahabat sejati . sebagai insan
biasa aku perlukan kau wahai SAHABAT !

maafkan aku kerna tidak mampu menjadi sahabat yang terbaik untuk mu . aku berharap agar aku dapat menjadi sahabat yang setia kepadamu .